Mēs garantējam, ka gadījumā, ja saņemat produktu, kura kvalitāte neatbilst jūsu pasūtītajai, mēs jums atmaksāsim naudu vai nosūtīsim citu produktu.

Kvalitātes garantija

Mēs garantējam ātru un profesionālu apkalpošanu. Mēs pēc iespējas ātrāk risināsim visas problēmas un nekavējoties jūs par tām informēsim.

Atgriežas

Kad saņemat savu sūtījumu, lūdzu, rūpīgi to pārbaudiet. Ja pēc piegādes konstatējat, ka prece ir bojāta, un vēlaties to atgriezt, atgriešanas termiņš ir līdz 14 dienām, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu, norādot šādu informāciju: iegādātās preces nosaukumu un pasūtījuma numuru, kā arī atgriešanas iemeslu (bojāta, nepareiza prece utt.).

Jūs varat atgriezt produktu šādos gadījumos:

  • Ja neesat saņēmis pasūtīto;
  • Ja esat saņēmis bojātu produktu;
  • Ja produkts jums vairs nav nepieciešams (ar nosacījumu, ka aizsargplomba nav bojāta). Šādā gadījumā tiks piemērota 3€ maksa par atgriešanas izmaksām.

Ja preces atgriešanas iemesls ir tās nekvalitatīva kvalitāte (piemēram, bojāts iepakojums u. c.) vai ja esat saņēmis citu preci, nekā pasūtījāt, mūsu pienākums ir uz sava rēķina aizstāt bojāto preci ar atbilstošas kvalitātes preci vai atmaksāt naudu, ko esat samaksājis par šo preci.

Kvalitātes ziņā nekvalitatīvu preču apmaiņa vai atgriešana notiek saskaņā ar “Preču atgriešanas un apmaiņas noteikumiem“, kas apstiprināti ar Ekonomikas ministra 2001. gada 29. jūnija rīkojumu Nr. 217.

Atbilstošas kvalitātes preču atgriešana notiek saskaņā ar kārtību, kas noteikta “Reglamentā par preču pārdošanu un pakalpojumu sniegšanu, ja līgumi tiek slēgti, izmantojot saziņas līdzekļus“, kas apstiprināts ar Lietuvas Republikas ekonomikas ministra 2001. gada 17. augusta rīkojumu Nr. 258. Šādā gadījumā preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs. Atgrieztajam sūtījumam jābūt pilnībā nokomplektētam. Jūs esat atbildīgs par preces pilnīgu montāžu un iepakošanu. Ja prece nebūs pilnībā un pareizi iepakota, mēs nepieņemsim preci atpakaļ.

Vēl kādi jautājumi? Sazinieties ar mums.